Bevar faget – Bliv opdateret

Ajourføring for Tømrerbranchen d. 22. September

AMU kursus og fyraftensarrangement på skolen i Rødovre

Ajourføringskursus og fyraftensarrangement d. 22. September, Rødovre Teknisk skole

Hustømrerforeningen afvikler i samarbejde med NEXT, AMU-kursuset Ajourføring for Tømrerbranchen. På kurset vil du blive præsenteret for de nyeste regler i bygningsreglementet, BAR branchevejledninger, byggeskadestatistik, bæredygtige materialer og videre AMU-kursusudbud. Og så har vi inviteret forskellige producenter til at stille med stande og præsentere deres gear og produkter. De oplægsholdere vi har på programmet er:

-Jesper Christiansen fra BAMBUS, vil fortælle om de nyeste tiltag indenfor arbejdsmiljøet

-Balder Johansen fra Logic og Co, vil præsentere deres erfaringer indenfor bæredygtigt byggeri i praksis

-Johnny Lundgren vil gi en overflyvning af nye regler indenfor bygningsreglement, byg-erfa m.m.

Kurset er for dig der gerne vil opdateres på de nyeste regler inden for faget. Når du har forhørt dig hos din mester om du kan komme afsted, så skal du tilmelde dig på dette link til skolens tilmelding. Du har ret til efteruddannelse og hvis du eller din mester har nogle spørgsmål i forhold til tilmelding eller økonomi, så er du velkommen til at ringe på tlf. 60 66 90 09.

Fyraftensarrangement med pattegris og røverhistorier

Kl. 15.30 åbner vi værkstedet op for alle de medlemmer der ikke nåede at tilmelde sig kurset. Her vil du have mulighed for at se standene og høre om skolernes kursusudbud. Hustømrerforeningen serverer helstegt pattegris ved langborde kl. 17 og vil underholde med røverhistorier og informere om vores forestående historiske begivenhed “Skilteflytning”. Tilmeld dig maden herunder og læs mere om den traditionelle skilteflytning her.

Tilmelding til fyraftensarrangement 22/9

Hustømrerforeningen af 1691  –  Faksegade 8  –  2100 København Ø  –  formanden@hustømrerforeningen.dk

Save settings