Hustømrerforeningen har opstartet en ordning med kontaktsvende

Siden 1691 har vi været svendenes forening, og det har altid været en opgave for svendene at oplære vores kommende kollegaer til at blive dygtige håndværkere og gode kollegaer. Vi vil i Hustømrerforeningen gerne gøre mere ud af at løfte dette ældgamle ansvar endnu bedre.

Derfor har vi besluttet os for at tilbyde alle lærlinge, at de kan få en kontaktsvend som de kan sparre med, gennem deres læretid. Hvis du er interesseret enten i at få tilknyttet en kontaktsvend eller høre mere om hvad det indebærer at blive kontaktsvend, så udfyld formularen i bunden af siden.

Læs mere om ordningen her: Nyt netværk af svende skal hjælpe lærlinge

Meld dig som kontaktsvend!

Hvis du vil bidrage med din erfaring og viden om branchen til dine kommende kollegaer, så kan du melde dig som kontaktsvend. Du starter med at tage et 1-dags AMU kursus på Next, og så vil du blive sat i kontakt med 2-3 lærlinge, som du ringer til en gang i kvartalet. Lærlingene får også dit nummer, så de har mulighed for at ringe hvis de har et spørgsmål. Du er selvfølgelig ikke forpligtet over evne og skulle du få spørgsmål eller udfordringer du er i tvivl om, så sender du dem videre til os.

Hvad kan jeg bruge en kontaktsvend til?

Som lærling tilbydes du kontakt til en erfaren svend, der gerne deler ud af egne erfaringer. Hvis det kunne have din interesse, så skriv dine kontakt oplysninger herunder, så finder vi en kontaktsvend til dig.

Hustømrerforeningen af 1691    Faksegade 8 A  B    2100 København Ø

Save settings